Ik heb een klacht over mijn bestelling, waar kan ik die heen sturen?

We vinden het heel jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling en we willen je graag helpen. Stuur ons even een mailtje op info@junofires.nl en we komen altijd tot een oplossing! Je dient ons binnen 2 maanden na je bestelling te laten weten dat er iets niet goed is met de producten. 

Mijn bestelling is kapot aangekomen. Wat moet ik nu doen? 

Dat is heel vervelend! Stuur ons dan zo snel mogelijk na ontvangst een mailtje en foto van de beschadiging. Dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuw product ontvangt. 

Als ik de kaarsen toch niet mooi vindt, mag ik ze dan retour sturen?

Als je de kaarsen hebt ontvangen en je bent niet tevreden, dan mag je ze binnen 14 dagen retour melden. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Het is belangrijk dat je ons laat weten dat je een retour stuurt, zodat wij die ook in ontvangst kunnen nemen. Na melding heb je nog 14 dagen de tijd om je items retour te sturen. Als je geen melding doet van de retour en/of niet op tijd terugsturen hoeven wij het aankoopbedrag niet terug te storten. 

Wat is de garantie?

Er is vanaf de besteldatum een jaar garantie op de kaarsen. 

Kunnen de kaarsen breken?

Ja, de kaarsen kunnen breken. Ze zijn van dezelfde wax gemaakt als echte kaarsen. Dus als ze te hard vallen of verkeerd terecht komen dan kan er een scheur in het wax komen. Aan de binnenkant van de kaars zit een versteviging voor de draad naar het lampje, waardoor de kaars niet snel door midden zal breken. Je ontvangt hiervoor geen geld terug of een nieuw product. 

Kunnen de kaarsen smelten?

Ja, de kaarsen kunnen smelten. Ze zijn van hetzelfde materiaal gemaakt als echte kaarsen. Dus als het te warm wordt kunnen de kaarsen smelten. Zorg er daarom voor als de zon fel schijnt dat je ze niet in het raam zet of buiten in de tuin, want als het te warm wordt kunnen de kaarsen smelten. Je ontvangt hiervoor geen geld terug of een nieuw product.