Heb je hulp nodig?
Garantie
Ik vind het heel jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling en ik wil je graag helpen. Stuur mij even een mailtje op info@junofires.nl en ik zorg voor een oplossing tot een oplossing!
Dat vind ik heel vervelend om te horen! Helaas is er wel eens een kaars defect en is dat niet te voorkomen met zulke grote aantallen. Jammer dat jij nu pech hebt! Stuur me even een mailtje en dan kijk ik het of ik het op kan lossen en anders ontvang je een nieuwe kaars! Je kaarsen moeten het gewoon doen :)
Dat is heel vervelend! Stuur mij dan zo snel mogelijk na ontvangst - uiterlijk binnen een week - een mailtje en foto van de beschadiging van de kaars. Dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuw product ontvangt. We snappen dat het vervelend is als de verpakking van de kaars beschadigd is, maar dit valt helaas niet onder de garantie.
Dat is heel vervelend! Weet je heel zeker dat er een item mist? Mijn ervaring is namelijk dat het item in de meeste gevallen alsnog (verstopt) in de doos zit, onder het papier, in een hoek of onder een ander item).
Stuur mij binnen 72 uur na ontvangst van je bestelling een mail naar info@junofires.nl met een foto van de inhoud van de doos en ik zorg dat het missende item zo snel mogelijk naar je toe komt! Als je het later dan 72 uur na ontvangst van je bestelling aan mij laat weten dan kan ik helaas niets voor je doen.
Er is vanaf de besteldatum een jaar garantie op de technische aspecten van de kaarsen.
Alle technische aspecten van de kaars vallen onder de garantie. Zoals de timer en het vlammetje. Die moeten het goed doen. Ook moet de kaars er netjes uitzien en geen beschadigingen hebben. Dit valt allemaal onder de garantie.
Onder de garantie valt niet het beschadigingen en/of defecten die door jouw toedoen zijn ontstaan, zoals bijvoorbeeld het vallen van een kaars en/of het smelten en verkleuren van kaarsen. We snappen dat het vervelend is als de verpakking van de kaars beschadigd is, maar dit valt helaas niet onder de garantie.
Mocht je bestelling retour komen wegens onjuiste gegevens in de bestelling, dan ontvang je het bedrag van de items minus de verzendkosten (€5,95) terug.
Ja, de kaarsen kunnen breken. Ze zijn van dezelfde wax gemaakt als echte kaarsen. Dus als ze te hard vallen of verkeerd terecht komen dan kan er een scheur in het wax komen. Aan de binnenkant van de kaars zit een versteviging voor de draad naar het lampje, waardoor de kaars niet snel door midden zal breken. Je ontvangt hiervoor geen geld terug of een nieuw product.
Ja, de kaarsen kunnen smelten. Ze zijn van hetzelfde materiaal gemaakt als echte kaarsen. Dus als het te warm wordt kunnen de kaarsen smelten. Zorg er daarom voor als de zon fel schijnt dat je ze niet in het raam zet of buiten in de tuin, want als het te warm wordt kunnen de kaarsen smelten. Je ontvangt hiervoor geen geld terug of een nieuw product, want dit valt niet onder de garantie.
Ja, door zonlicht kunnen de kaarsen verkleuren. Dit geldt voor het vlammetje en de kaars zelf. Zorg er daarom voor als de zon fel schijnt dat je ze niet in het raam zet of buiten in de tuin, want als het te warm wordt kunnen de kaarsen smelten. Het verkleuren van het vlammetje kan ook plaatsvinden door zonlicht in de koudere maanden. Je ontvangt hiervoor geen geld terug of een nieuw product, want dit valt niet onder de garantie.
Voor de buiten kaarsen geldt dat ook het vlammetje door het zonlicht kan verkleuren. Dit valt niet onder de garantie.
Buiten kaarsen zijn gemaakt van plastic en hebben een extra bescherming bij de batterij (een andere afsluiting). Hierdoor zijn ze beter bestand tegen verkleuring en de weerelementen. Ze zijn echter niet 100% waterdicht en hebben een IP-waarde 44. Het advies is om ze met veel regen en/of slecht weer binnen / droog te zetten. Door water kunnen de kaarsen beschadigen. Dit valt niet onder de garantie.
De afstandsbediening werkt alleen op producten die na 16 september '24 online zijn gekomen en waarbij - AB in de productnaam staat aangegeven.
De afstandsbediening werkt niet op producten die eerder dan deze zijn gekocht of waar geen - AB in de productnaam staat (deze kaarsen staan ook in de categorie ledkaarsen zonder afstandsbediening).
Er is geen garantie op het niet werken van de afstandsbediening op kaarsen die niet AB zijn. Als je dus je kaarsen wilt bedienen met een afstandsbediening let dus goed op dat je de - AB kaarsen koopt. Die staan in een aparte categorie in de shop, namelijk ledkaarsen met afstandsbediening.
Heb je wel ledkaarsen AB gekocht en werkt de afstandsbediening niet? Check dan eerst even of in de kaarsen en afstandsbediening een werkende batterij zit. Check daarna of de kaarsen op ON staan, anders werkt de afstandbediening niet. Helpt dit allemaal niet? Dan kun je een mailtje sturen naar info@junofires.nl en helpt de klantenservice je verder.