Heb je hulp nodig?
Ruilen & retourneren
Bestelling
Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen en doorgestuurd naar het magazijn. Daar worden gelijk alle items uit je bestelling verzameld. Je mag altijd een mailtje sturen naar info@junofires.nl en dan kijken we even mee of we eventueel nog iets voor je kunnen aanpassen.
Retourneren
Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering te sturen, zonder opgave van reden. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Je kunt je retour hier aanmelden. Je kunt ook gelijk een retourlabel kopen. Vul bij het ordernummer ook # in.
Het retouradres is:
JUNOfires
Kerkeplaat 11
3313LC Dordrecht
Het product dat geretourneerd wordt moet in de originele verpakking zitten. Alle kaarsen die in een doos zitten mag je openen, maar zorg wel dat de doos netjes blijft. Je kunt de doos netjes openen door het stickertje door te snijden en voorzichtig te openen. Zo kun je het product er weer netjes in doen als je het wenst te retourneren. Als er een beschadigde doos en/of product wordt geretourneerd, wordt de waardevermindering van het product verrekend.
Als je de retour niet meldt en/of buiten de retourtermijn terugstuurt ontvang je het aankoopbedrag niet terug. Als je de retour niet naar bovenstaand adres verstuurd dan zijn wij gerechtigd de kosten die daarmee gepaard gaan te verrekenen. Je loopt dan ook het risico dat wij de retour niet ontvangen. Dan ontvang je je geld niet terug.
De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij jou. Jij bent verantwoordelijk voor de retour totdat deze ontvangen is. Het bedrag dat wordt terugbetaald gebeurt op basis van de items die zijn ontvangen. Items die niet zijn ontvangen zullen niet worden terugbetaald. Dit geldt ook als jouw gehele retourzending niet wordt ontvangen.
Ik doe mijn best om na ontvangst van jouw retour je retour binnen een week te verwerken. Je ontvangt een mailtje van de bevestiging van de terugbetaling. Het duurt een paar dagen voordat het geld op je rekening staat.
Ruilen
Dat is geen probleem! Je kunt je item dat je wilt ruilen retour sturen (op eigen kosten) en een nieuwe bestelling plaatsen. Het is helaas niet mogelijk om op een andere manier te ruilen.