Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

Wat is het retourbeleid van JUNO.?

Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering te sturen, zonder opgave van reden. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Je kunt je retour aanmelden via: https://junofires.montareturns.com/. Je kunt dan ook gelijk een retourlabel kopen.

Het product dat geretourneerd wordt moet ongeopend in de originele verpakking zitten.

Als je de retour niet meldt en/of buiten de retourtermijn terugstuurt, ontvang je het aankoopbedrag niet terug. 

Ik ben vergeten mijn bestelling op te halen bij het Servicepunt.

Als je je bestelling bent vergeten op te halen / niet hebt opgehaald, dan komt de bestelling retour. Je ontvangt dan het bedrag van je bestelling minus de verzendkosten van ons terug. 

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens en je wilt het retourneren? Dat kan gebeuren. In dit geval zijn de retourkosten voor jezelf. Je kunt je retour aanmelden via: https://junofires.montareturns.com/

Kan ik mijn item ruilen?

Dat is geen probleem! Je kunt je item dat je wilt ruilen retour sturen (op eigen kosten) en een nieuwe bestelling plaatsen. 

Ik heb de kaarsen binnen, maar nu zijn ze kapot gevallen. Ontvang ik dan een nieuwe?

Helaas kunnen we dan niks voor je doen. Je hebt de kaarsen namelijk in goede orde van ons ontvangen. 

De kaarsen zijn gesmolten, ontvang ik nu een nieuwe product?

Helaas kunnen we niks voor je doen. We hebben de producten in goede orde bij jou afgeleverd. Dat de kaarsen zijn gesmolten kunnen wij helaas niets aan doen.